GR85100 Rhodos-Stadt
Rhodos Griechenland
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Griechenland entdecken
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Het hotel biedt fijne en ruime kamers. Rustige omgeving . Ontbijt is bijzonder goed en afwisselend. Bediening tijdens ontbijt, achter de bar en achter de balie zijn enorm attent en werken oplossingsgericht. Er wordt goed schoongemaakt. De ligging van het hotel is centraal in de stad en tevens dicht bij het strand; en daarom enorm prettig. .
Show moreBij aankomst wisten we dat er renovatie werkzaamheden plaats vonden aan een hotel volgens Tui uitgelopen werkzaamheden aan balkons en kozijnen. Het was een complete bouwput!!! Met werkzaamheden 7 dagen per week ja ook op zondag de drilboor erbij dit hotel zou vorig jaar klaar moeten zijn maar zou nu 26 mei klaar moeten zijn maar geloof me dat gaat niet lukken!. Ook werd er meteen door de receptie verteld dat de airco nog niet aan staat was nog te koud buiten ( nu staat inmiddels in de TUI app dat de airco werkt van 1-6 maar toen wij boekte zeker niet beschreven) op de kamers is het standaard de verwarming op 24 graden wat gewoon bloedheet is om te slapen. Dan zet je toch een raam open zou je denken maar in de nacht 3 uur en 4 uur staan er ********** met auto voor hotel keiharde muziek te draaien om over andere geluiden maar te zwijgen je doet dus geen oog dicht. De barstraat achter het hotel is nog niet eens open in April dan schijnt het volgens de lokale bevolking nog erger te zijn van verschillende mensen gehoord die er wonen of een restaurant hebben. Ontbijt is matig zeker het brood is oud een broodrooster helpt inderdaad maar een lekker vers gebakken broodje is toch lekkerder verder word er van je verwacht dat je zelf je tafel na het ontbijt afruimt wat wij zeker niet gedaan hebben we hebben vakantie!! Kamers worden redelijk gepoetst maar loop maar eens op sokken rond in je kamer dan zie je hoe matig er gepoetst word. Handoeken om de drie dagen gewisseld is ook weinig. Dat dit hotel in deze omstandigheden door Tui aangeboden word is voor ons een raadsel en de goede recensies begrijpen wij helemaal niks van.
Show morePokój i łazienka czyste a śniadania bardzo dobre. Polecam ten hotel
Show moreHet gerenoveerde deel is top...een min punt is t zwembad,ligt tussen de gebouwen in en heeft eigenlijk geen zon dus als je laat in t seizoen gaat is t best koud. Lokatie is prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Show moreBardzo dobre położenie hotelu, mały spacerek do Starego Miasta i pięknego portu Mandraki
Show more