TR48400 Bodrum/ Bitez
Westtürkische Ägäis (BJV) Türkei
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Türkei entdecken
Das Resort bietet eine Fülle an Unterhaltungsmöglichkeiten. Mit einer hochwertigen Einrichtung, darunter ein Hamam und Innenpools, ist es ein Refugium für Erholungssuchende. Es ist der ideale Ort, um das Ägäische Lebensgefühl zu erleben und sich verwöhnen zu lassen.
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Het eten was koud na een klacht te hebben gegeven is het eten 1 dag warm geweest daardoor zijn wij maar buiten het hotel gaan eten bij restaurant Curly's super en leuk restaurant verder was er geen animatie aanwezig zowel voor groot als klein terwijl het wel overal ophangt binnen het hotel verder staat het hotel als 5 sterren maar als je verder kijk is het maar 3 sterren ik zal dit hotel ook nooit meer boeken
Show morePrima Hotel, niets mis mee Maar geen 5 Sterren Geen animatie, dat is wel jammer Maar daar had ik met boeken zelf niet goed naar gekeken. Je kan natuurlijk ook het hotel daar op uitzoeken
Show more.Vind dat mensen dat zelf moeten beoordelen Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding oké Alleen het eten was nou niet bepaald top
Show moreMieren in de kamer en zilvervisjes in de badkamer. Helemaal niet netjes of onderhouden. Je hoort ALLES in de ker, zekfs ren gewone normale conversatie. Keukenhulp stond IN de keuken naast het eten over te geven. Geen begeleiding/redder bij het zwembad/glijbanen terwijl volwassenen/kinderen op gesloten glijbanen klimmen, in de glijbanen blijven zitten, in het water voor de glijbanen blijven staan,… we hebben daar genoeg slechte dingen zien gebeuren. Het personeel interesseert het helemaal niet wat er in het hotel gebeurd. De schoonmaak worden gedaan door hele jonge mensen (geen 18+) en zij vegen er hun voeten aan. Er wordt helemaal niks gedaan in de kamer, enkel snel uw dekbed goed leggen. Geen nieuwe handdoeken (ookal liggen ze op de grond, geen nieuw wc papier ookal is het op, de badkamer wordt niet gedweild, lavabo (die leeg is) wordt er niet met de vot over gegaan, de schimmel hangt aan de kraan … we kunnen nog uren doorgaan. Dit hotel is NIET aan te raden.
Show moreAccomodatie is prima.
Show more